Styremøte i RUK 26.03.19


Sak1: Ansvarsområder båt/bu
Det er et ønske fra styret om at vi utnevner ansvarlige for disse oppgavene i klubben. Det ble enighet om at vi sender ut en mail til klubbens medlemmer for å se på interessen for en eller begge av disse oppgavene.

Sak 2: Antall styremøter
Enighet om at vi setter dato fornneste styremøte ved slutten av referatet,

Sak 3: Status loveendring:
Sendt mail til Kristen om endring av tilleggsbestemmelsene i lovverk som ligger på hjemmesiden vår.. Dette i henhold til årsmøtereferatet.

Sak 4: Flasker til trykktesting:
Enighet om at dette gjøre etter påske. Flasker til trykktesting må være i bua senest innen 28.04.19. Alt utstyr må merkes meget godt med navn, adresse, mailadresse og tlf. Dårlig merket utstyr blir ikke tatt med! Kan også ta med ventilsett.

Sak 5: Vurdere dagens forsikringer og muligheten av å forbedre disse.
Beathe sjekker ut med vårt forsikringsselskap for et mer oversiktlig tilbud. Eventuelt også i forhold til andre selskap.


Sak 6: Håkon informerte om ryddeaksjon:
Vi har fått kr: 40.000.- fra Miljøverndirektoratet/Risør akvarium til en teine/tapt fiskeredskap aksjon for 2019. Det ble ikke gitt støtte til ryddeaksjon i havna, da fokus i år er tapte fiskeredskaper. Dette blir et samarbeid mellom RUK og akvariet. For å gjøre dette på en god og
fornuftig måte, må det planlegges på en god måte. Håkon/Terje tar et møte med akvariet for å starte denne planleggingen.

Sak 7: Påskedykking:
Vi forsøker med felles dykking lørdag 13/4 med sosialt samvær i etterkant. Håkon og Beate tar dette videre i planleggingen.
Info kommer når dette er klart.
Sak 8: Det planlegges med 11 klubbdykk sommeren